Willems Gerechtsdeurwaarders
& Incasso in Utrecht

Nadenkertje: het niet oplossen van schulden is goedkoper, maar toch duurder.

 

                     

 

U bent hier: Home Nieuws Wat betekent de ISO 9001:2015 voor u als klant?
24-1-2020

Op onze website ziet u dat wij het ISO 9001:2015 certificaat hebben. De ISO 9001:2015 is in de Nederland geldende norm die eisen stelt aan het kwaliteitsmanagementsysteem van een onderneming. Deze norm is gebaseerd op acht principes voor kwaliteitsmanagement. Wij hebben onze processen optimaal ingericht en borgen daarbij continu de kwaliteit van onze werkwijze. De ISO 9001 is een bekende certificering bij veel bedrijven. De toevoeging 2015 staat voor de versie. De norm is namelijk sinds het jaar 2000 meerdere keren ontwikkeld en uitgebreid.

Wat vertelt de ISO 9001:2015 norm u als klant precies? Waarom is deze belangrijk voor een gerechtsdeurwaarders- en incassobureau? Willems Incasso geeft u inzicht in enkele uitgangspunten van de ISO 9001:2015.

1. Voorbereid zijn op risico’s

De ISO 9001:2015 helpt ons om goed in te kunnen spelen op meerdere factoren waarmee wij te maken kunnen krijgen. Hierbij kunt u denken aan kansen en risico’s, maar ook aan bedreigingen, verwachtingen en toekomstige behoeften. Wij denken vooruit om zo de klant nog beter van dienst te kunnen zijn.

2. Klanttevredenheid optimaliseren

Het hebben van tevreden klanten is voor ieder bedrijf belangrijk, ook voor ons. De klanttevredenheid heeft dan ook voortdurend aandacht nodig. De ISO 9001:2015 stelt eisen rondom de tevredenheid van klanten en hoe deze te optimaliseren. Als klant merkt u dit in de persoonlijke en snelle communicatie via online tools.

3. Voldoen aan de regels

Natuurlijk is het belangrijk dat een bedrijf aan de geldende wet- en regelgeving voldoet. Klanten doen graag zaken met bedrijven die netjes binnen de lijnen werken, zoals dat hoort. De ISO 9001:2015 zorgt ervoor dat een onderneming aan de geldende wetten en regels voldoet.

4. Tegemoet komen aan klanteisen

We leven in een tijd waarin klanten steeds meer verlangen van bedrijven. De bedrijven moeten hierop inspelen om de concurrentie voor te kunnen blijven. Klanten werken graag met bedrijven die tegemoet komen aan hun eisen. Het is volgens de ISO 9001:2015 verplicht om controlemomenten in te voeren om te kijken of er nog aan de klanteisen wordt voldaan.

6. Verbeteren van de prestaties

Hoe beter wij als bedrijf presteren, hoe meer de klant dit waardeert. Als klant wilt u kunnen vertrouwen op goede prestaties. De ISO 9001:2015 zorgt ervoor dat wij de prestaties continu optimaliseren, zodat u als klant hier goed van kan profiteren. Wij werken efficiënt.

Willems Incasso: ISO 9001:2015 certificaat

Wij zijn van mening dat het hebben van een ISO 9001:2015 certificaat absolute meerwaarde biedt. Zelf zijn wij dan ook al jarenlang in het bezit van dit certificaat, wat natuurlijk de nodige garanties biedt naar onze klanten toe.

Heeft u te maken met niet betalende klanten en wilt u weten wat Willems Incasso uit Utrecht voor u kan betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Met ons ISO 9001:2015 certificaat weet u zeker dat wij werken volgens hoge kwaliteitsnormen.

04 iso 9001 2015 certificaat

Alles voor een geslaagde incasso!

Onze gratis digitale incassobox bevat alle documenten en tools die u nodig heeft voor een geslaagde incasso. Laat hieronder uw gegevens achter en ontvang de box direct!

Vul uw naam in

Vul een uniek e-mailadres in (u kunt max. 1x inschrijven op de nieuwsbrief)

U dient akkoord met onze voorwaarden te gaan.

Invalid Input